עורך דין גירושין בבני ברק

לייעוץ ראשוני
חייגו עכשיו:

מבחינת חיפוש אחר שירותי עורך דין גירושין בני ברק, לכתחילה אולי זו אינה נשמעת הבטחה גדולה. אך למעשה זוהי הסתכלות מוטעית. מכיוון שגם בקרב הציבור הדתי, הצורך בייעוץ משפטי ושירותי עורך דין גירושין בני ברק, היא כמו כל עיר אחרת. ישנם מקרי גירושין לא מעטים. לקבלת ייעוץ ושירות תוכלו לפנות לעו"ד אסתר שלום, אשר מתמחה בדיני משפחה.

שירותי עורך דין גירושין בני ברק ואזור המרכז

יש אמת בטענה שבכל הנוגע לשירותי עורך דין גירושין בבני ברק, מהווה דוגמה לאוכלוסייה אשר אינה ממהרת להתגרש. במקרים בהם יש קשיים בחיי הנישואין והתלבטות אם לפרק את התא המשפחתי, לא מעט יבחרו לפנות לרב או טוען רבני. בעוד שהסדר זה יכול להתאים לחלק מאוכלוסיית העיר, יש גם רבים המבינים את החשיבות בפנייה לעורך דין מומחה בדיני משפחה. זה לצורך קבלת ייעוץ משפטי וייצוג בתיק גירושין. 

הפנייה לעורך דין מקצועי רלוונטית לא רק להתנהלות בערכאות המשפטיות השונות, כמו בית הדין לענייני משפחה ובתי דין רבניים, אלא גם במקרים נוספים. אחת הדוגמאות הנפוצות לכך היא בהחלטת בני הזוג לפנות לעורך דין גירושין בבני ברק לניהול הליך גישור. במידה והוא רכש את ההכשרה הנדרשת והניסיון, עורך דין יכול לשמש גם כמגשר. הוא יכול לפעול לטובת השגת הסכם הוגן בנוגע לדמי מזונות, משמורת וחלוקת רכוש. שירותי מגשר מעלים את הסיכוי להתנהלות הוגנת וקצרה. התנהלות אשר במקרים מסוימים תוביל להחלטה להישאר יחד ובמקרים אחרים תאפשר היפרדות באווירה מכבדת.

נשמח להיות בקשר

דיון בנושא מזונות

בית המשפט לענייני משפחה יכול לדון בתביעת מזונות לאישה. אלא אם כן הבעל הקדים וכרך את תביעת הגירושין בבית דין רבני ביחד. עם זאת, יש עדיין את שאלת התשלום עבור הילדים. גובה דמי מדור והשתתפות בהוצאות כלכלה, חינוך ובריאות, מהווים את ארבעת הרכיבים המרכזיים בכל תשלום מזונות.
הסמכות לפסוק בנושא שמורה לבתי דין לענייני משפחה. אלא אם כן החליטו שני הצדדים להתדיין בפני בית הדין הרבני. מבחינת העדפת בתי דין רבניים בייצוג טוען רבני או עורך דין בני ברק היא אחת הערים בהן לא מדובר במקרה בודד. עם זאת, חשוב לדעת כי מי שאינו רוצה להיות כפוף לפסיקת בית הדין, יכול לפנות לעורך דין גירושין בבני ברק לניהול הליך גישור.

יתרונות בפנייה לגישור

מבחינת גישור על ידי עורך דין גירושין בבני ברק, נראה כי העיר נחשבת לאחת הערים בהן יש ביקוש גבוה לשירות זה. המגשר יכול להיות רב, טוען רבני או עורך דין, בכל נושא המעורר מחלוקת. בין אם מדובר בוויכוח לגבי נדל"ן, ירושה, גירושין, מזונות או משמורת. המגשר יכול לתרום רבות מניסיונו המקצועי ולהוביל שיח מכבד בין הצדדים. מטרת התהליך היא להגיע להסכם חתום המקובל על בני הזוג. זה במטרה לצמצם את המחלוקות והסכסוכים ולשים את טובת הילדים בראש סדר העדיפויות. בדרך זו קל יותר להגיע להסכמה שניתן יהיה לכבד לאורך זמן . כמו כן, לחסוך דיונים חוזרים ונשנים וערעורים בערכאות משפטיות המוגשות על ידי אחד הצדדים.

ייצוג בתיק ע''י עורך דין גירושין בבני ברק

תפקידו של עורך דין גירושין בבבני ברק המתמחה בדיני משפחה, אינו מתחיל ברגע קבלת ההחלטה להתגרש. אלא כבר קודם לכן. ניתן לפנות לעורך דין מומחה לדיני משפחה כדי לערוך הסכם ממון טרום נישואין או כאשר רוצים להתייעץ ולקבל הכוונה משפטית לפני ההחלטה לפרק את הקשר. עו"ד אסתר שלום מציעה לכם את ניסיונה הרב כעורכת דין ומגשרת בכל אחד מן השלבים.

למה אנחנו?
award
ניסיון ומקצועיות

אחוזי הצלחה גבוהים, ניסיון עשיר, מקצועיות ללא פשרות ועמידה על זכויות הלקוח.

archery target
השגת מטרות

טיפול משפטי ממוקד ויעיל, בהתאמה אישית ללקוח, לצרכיו ורצונותיו.

shield
מומחיות

מתמחה בדיני משפחה וגירושין ומקפידה להתעדכן בכל שינוי בחוק או בפסיקה.

web hyperlink
שקיפות

אני פועלת מול הלקוח בשקיפות מלאה ומעדכנת אותו בכל שלב בהליך.

parent
יחס אישי

עומדת לצידכם לאורך כל הדרך, אני לשירותכם בכל שאלה או בקשה.

content 360deg
מסירות

מתן מלוא תשומת הלב לכל לקוח, הקשבה ומסירות – אלו הן מילות המפתח.

לקוחות ממליצים
Tamara
Tamara
43 סקירות
קרא עוד
עורכת דין אסתר שלום מקצועית מאוד וקשובה
Nisim Cohen
Nisim Cohen
13 סקירות
קרא עוד
עורכת דין נפלאה, שירות מעולה והכי חשוב - יודעת את העבודה בצורה מושלמת!
Lior dan
Lior dan
281 סקירות
קרא עוד
גירושין זה לא דבר קל במיוחד שיש ילדים בתמונה. אני מודה לעורכת דין אסתר שלום על כל סיוע וניסיון להקל על התהליך, חייב לציין שהיו רגעים שחשבתי שאסתר לוקחת את מצבי כמקרה אישי שלה.
עידו ברוך
עידו ברוך
33 סקירות
קרא עוד
אני רוצה להמליץ לכם בחום על משרד עורכי הדין המקצועי של אסתר, אחריי שהבנתי שיש המון עורכי דין ומעט מאוד יחס אישי ומקצועיות בתחום עורכי הדין מצאתי את אסתר שלום אשר טיפלה בי מא-ת בצורה הטובה ביותר.
אורן קמש
אורן קמש
42 סקירות
קרא עוד
עו"ד מאד עיניינית מבינה עניין מקצוענית. אחוזי הצלחה גבוהים !
liliy suhar
liliy suhar
12 סקירות
קרא עוד
עו"ד שלום ביצעה את עבודתה במסירות אין קץ במהלך תקופה לא פשוטה בחיי. תודה רבה על המקצועיות, התמיכה והרגישות שהפגנת.
הקודם
הבא
זקוקים לסיוע? זה הזמן ליצור איתי קשר
או חייגו עכשיו: 052-970-6731

עורך דין גירושין בבני ברק - שאלות ותשובות

בכל פעם שבו הגרוש או הגרושה אינם מקיימים את ההסכם שעליו הם חתמו בבית המשפט, אתם תוכלו לערב עו"ד גירושין. בעזרת עורך הדין אתם תוכלו לדעת שהגרוש או הגרושה יקיימו כל שלב במסגרת הסכם הגירושין.

כאשר עורך דין מספק שירות לאוכלוסייה כזאת או אחרת הוא חייב להכיר את העולם שלהם. לכן עורך דין גירושין בבני ברק שברוב המקרים מספק שירות לאנשים חרדיים מחויב להכיר את העולם הזה, וכך ברוב המקרים גם קורה.

לא מעט זוגות נוטים לחשוב שאם הם מתגרשים באנרגיות חיוביות אז הם לא חייבים לערב עו"ד גירושין בבני ברק. בפועל זה ממש לא נכון, חשוב מאוד שתמיד יהיה לכם עורך דין שילווה אתכם לכל אורך הדין – גם במקרה שהגירושין אמורים להסתיים בשלום.

לא מעט זוגות במרכז מערבים דווקא עורך דין גירושין בבני ברק ולא עורך דין מהעיר שבה הם גרים. ברוב המקרים עורכי דין בבני ברק מציעים עלויות כספיות הרבה יותר משתלמות מאשר עורכי דין הנמצאים בערים אחרות במרכז.

כמובן שאתם לא צריכים ללכת בצורה עיוורת מבלי לדעת כמה יעלה לכם הייצוג של אותו עו"ד גירושין בבני ברק. ברוב המקרים לאחר שאתם מקיימים עם עורך הדין פגישת היכרות הוא יוכל לספק לכם הצעת מחיר ספציפית למקרה שלכם.

זקוקים לסיוע? זה הזמן ליצור איתי קשר
או חייגו עכשיו: 052-970-6731
דילוג לתוכן