עורך דין גירושין בגבעתיים

לייעוץ ראשוני
חייגו עכשיו:

בכל הקשור לתיקי גירושין ומציאת עורך דין גירושין בגבעתיים, רמת גן, תל אביב ושאר ערי המרכז הם מקום טוב להתחיל בו. מבחינת הנגישות, הזמינות והנוחות, שירותי עורך דין גירושין גבעתיים מספקת את כל היתרונות. יתרונות נוספים תוכלו לקבל בפנייה לעו"ד אסתר שלום, המתמחה בדיני משפחה.

אודות שירותי עורך דין גירושין בגבעתיים ואזור המרכז​

אחת השאלות הנפוצות היא לגבי חשיבות הקרבה הגיאוגרפית. במילים אחרות – מהם היתרונות בכלל בחיפוש אחר שירותי עורך דין גירושין בגבעתיים? התשובה כפולה. ראשית, באזור המרכז אחוזי הגירושין לצערנו גבוהים. המשמעות של כך היא שיש באזור ריבוי עורכי דין המתמחים בדיני משפחה. בנוסף, אם אתם מתגוררים בגבעתיים, יהיה לכם יותר קל להגיע למשרדו של עורך הדין לצורך התייעצויות ומפגשי גישור. זה במידה והחלטתם לבחור בכך. יש לקחת בחשבון שמשפט גירושין יכול להימשך זמן. לכן קרבה גיאוגרפית יכולה להקל עליכם רבות. את שירותיו של עורך דין גירושין בגבעתיים תוכלו לשכור לצורך ייצוג משפטי בערכאות השונות, אך גם בהזדמנויות אחרות כמו החלטת בני זוג לערוך הסכם ממון קדם נישואין או השגת פשרה בנושא מזונות וזמני שהות. אם הדיונים מתקיימים בבית הדין הרבני או בבית הדין לענייני משפחה בגבעתיים, יהיה לכל הצדדים נוח יותר להיעזר בשירותיו של עורך דין מהאזור. אי מקצוע אשר מכיר את ההתנהלות המקומית ואת צוות בתי המשפט.

נשמח להיות בקשר

מומלץ לפנות לעורך דין גירושין גבעתיים גם בנושא גישור?

התשובה תלויה בכם ובבן הזוג שלכם. אם אתם מעוניינים להגיע להסדר מהיר, הוגן אשר יגן על זכויות שני הצדדים, ואתם רוצים למזער את הסיכוי לסכסוכים ומאבקים ארוכים ומייגעים, פנייה למגשר יכולה להוות פתרון מתאים. למרות הנתון המצער שהוזכר קודם לגבי אחוז הגירושין הגבוה באזור המרכז, יש בכך יתרון נוסף מכיוון שמבחינת אזור למציאת עורך דין גירושין בגבעתיים ושאר ערי המרכז, מציעות מגוון אפשרויות של מגשרים מקצועיים לצד עורכי דין שהוסמכו לעסוק בגישור. חפשו מגשר בעל גישה אדיבה, סבלנית ומקצועית. איש מקצוע שיהיה מוסכם על שני הצדדים. כך תוכלו לחתור יחד לניסוח הסכם המכיל התייחסות לכלל הסעיפים הנוגעים לתיק גירושין.

למי פונים כדי לנסח הסכם ממון?

גם כאן בחיפוש אחר גורם מקצועי לניסוח הסכם ממון או עורך דין גירושין בגבעתיים, העיר שלכם היא נקודת התחלה טובה. הפנייה לעורך הדין יכולה להיעשות על ידי צד אחד או שני הצדדים יחד, לאחר ההחלטה להינשא ומתוך רצון להסדיר את הנושאים הכלכליים. להסכם כזה יש חשיבות רבה. הוא נועד להגן על בני הזוג ולמנוע סכסוכים מיותרים ומאבקים ממושכים, במידה והם יחליטו להיפרד במהלך השנים. הבחירה בעורך דין גירושין מומחה לניהול המשא ומתן וניסוח ההסכם חשובה מאין כמוה. במיוחד כאשר מדובר בעורך דין המתמחה בדיני משפחה. עורך הדין ידע אילו נקודות לכלול בהסכם, כיצד לשמור על זכויות שני הצדדים או הלקוח אשר אותו הוא מייצג, ואיך לוודא שההסכם מנוסח בהתאם לדרישות בית המשפט.

למי שמורה הסמכות לקביעת גובה דמי מזונות?​

קביעת גובה דמי מזונות נמצאת בסמכות בית הדין לענייני משפחה, אלא אם הוחלט אחרת על ידי שני הצדדים ולשם כך תוכלו להיעזר בשירותי עורך דין בעל ניסיון והכשרה בגישור. בחיפוש אחר עורך דין גירושין בגבעתיים, העיר אמנם מציעה שמות רבים של עורכי דין מקצועיים, אך יש כתובת אחת למעוניינים ביחס אישי אדיב, סבלנות ורגישות לצד יכולת אסרטיבית וניסיון מוכח בהובלה, ייצוג וגישור. הכתובת היא עו"ד אסתר שלום.

למה אנחנו?
award
ניסיון ומקצועיות

אחוזי הצלחה גבוהים, ניסיון עשיר, מקצועיות ללא פשרות ועמידה על זכויות הלקוח.

archery target
השגת מטרות

טיפול משפטי ממוקד ויעיל, בהתאמה אישית ללקוח, לצרכיו ורצונותיו.

shield
מומחיות

מתמחה בדיני משפחה וגירושין ומקפידה להתעדכן בכל שינוי בחוק או בפסיקה.

web hyperlink
שקיפות

אני פועלת מול הלקוח בשקיפות מלאה ומעדכנת אותו בכל שלב בהליך.

parent
יחס אישי

עומדת לצידכם לאורך כל הדרך, אני לשירותכם בכל שאלה או בקשה.

content 360deg
מסירות

מתן מלוא תשומת הלב לכל לקוח, הקשבה ומסירות – אלו הן מילות המפתח.

לקוחות ממליצים
Tamara
Tamara
43 סקירות
קרא עוד
עורכת דין אסתר שלום מקצועית מאוד וקשובה
Nisim Cohen
Nisim Cohen
13 סקירות
קרא עוד
עורכת דין נפלאה, שירות מעולה והכי חשוב - יודעת את העבודה בצורה מושלמת!
Lior dan
Lior dan
281 סקירות
קרא עוד
גירושין זה לא דבר קל במיוחד שיש ילדים בתמונה. אני מודה לעורכת דין אסתר שלום על כל סיוע וניסיון להקל על התהליך, חייב לציין שהיו רגעים שחשבתי שאסתר לוקחת את מצבי כמקרה אישי שלה.
עידו ברוך
עידו ברוך
33 סקירות
קרא עוד
אני רוצה להמליץ לכם בחום על משרד עורכי הדין המקצועי של אסתר, אחריי שהבנתי שיש המון עורכי דין ומעט מאוד יחס אישי ומקצועיות בתחום עורכי הדין מצאתי את אסתר שלום אשר טיפלה בי מא-ת בצורה הטובה ביותר.
אורן קמש
אורן קמש
42 סקירות
קרא עוד
עו"ד מאד עיניינית מבינה עניין מקצוענית. אחוזי הצלחה גבוהים !
liliy suhar
liliy suhar
12 סקירות
קרא עוד
עו"ד שלום ביצעה את עבודתה במסירות אין קץ במהלך תקופה לא פשוטה בחיי. תודה רבה על המקצועיות, התמיכה והרגישות שהפגנת.
הקודם
הבא
זקוקים לסיוע? זה הזמן ליצור איתי קשר
או חייגו עכשיו: 052-970-6731

עורך דין גירושין בגבעתיים - שאלות ותשובות

המטרה שלכם היא לפנות לאותו עורך דין גירושין בגבעתיים מוקדם ככל האפשר, עוד לפני שהודעתם לבעל או האישה על רצונכם להתגרש. כך ביחד עם עורך הדין תוכלו לבנות את התשתית שתסייע לכם להפוך את כל הגירושים למהירים ויעילים יותר עבורכם.

אם פניתם בשלב כזה או אחר לעורך דין גירושין, אתם בוודאי מבינים כי בשלב מסוים אתם תהיו חייבים לשלם. עו"ד גירושין בגבעתיים יגבה מכם את התשלום ברוב המקרים בסוף התהליך, אך אתם תחתמו על הסכם שיחייב אתכם לשלם כבר בתחילת הדרך.

הדרך היעילה ביותר לבחור עו"ד גירושין בגבעתיים זה על סמך ההמלצות של אנשים אחרים שאותם הוא ייצג. כך תוכלו לשמוע ממקור ראשון איך עבר כל התהליך, וכמובן תוכלו לשמור על עצמם מפני עורכי דין שרוצים רק את הכסף שלכם – תתפלאו לשמוע אך יש לא מעט כאלה.

כאשר אתם בוחרים עורך דין, הוא ילווה אתכם לכל אורך הדרך, לא משנה באיזה שלב אתם נמצאים. עורך הדין ילווה אתכם גם לאחר פסק הדין, וכל זאת בכל תביעה עתידית הקשורה להליך הגירושין – תביעות שעלולות לצוץ במעלה הדרך.

בהחלט! עורך דין גירושין בגבעתיים לא נועד רק על מנת ללוות אתכם בבית המשפט עצמו, אתם גם תוכלו לפנות אליו על מנת לקבל ייעוץ מקצועי. כך אתם תוכלו לדעת שאתם לא עושים החלטה שעלולה לעלות לכם ביוקר בשלב כזה או אחר.

זקוקים לסיוע? זה הזמן ליצור איתי קשר
או חייגו עכשיו: 052-970-6731
דילוג לתוכן